GEWOON WEER EFFE TRAPPEN !!

4 juni 2015 - Beaune, Frankrijk

Bonjour a toutes,

Ben inmiddels 8 dagen onderweg, deze keer maar eens gewoon naar Barcelona. Bevind me momenteel na een kleine 800 km in de Franse wijnmetropool Beaune. Zit bijna op de helft. Vandaag heerlijk warm. De eerste 4 dagen door de Ardennen waren erger dan 3 Alpenetappes, wel supermooi.

Binnenkort meld ik me weer, ga morgen richting Lyon en daarna afzakken.

Au revoir

Wiel

1. Piet:
    4 juni 2015
    O.K.Wiel sterkte vaerder! We huure waal, musschien bels se zaoterdaagmorge.
    heej is ut ouk werm.
    groete,
    Piet
  2. Marianne Heijnen:
    4 juni 2015
    Hallo Wiel, fijn van dich te huere. Morgen wuert het heej auk 32 graden. Rustig aan dan kums se daor waal. En gezond weer teruuk. Hiel vuel groeten van Theo en Marianne.
  3. Ria Hermans:
    5 juni 2015
    leuk um weer wat van dich te huure Wiel. zweite en aafzeen huurtter beej asse zo'n toch onderneems. deste bliejer bisse asse aankums. zorg good veur dich zelluf en nog vuel plezeer in de twiede helf.
    succes!
    groet, Ria
  4. Emmelie:
    5 juni 2015
    Daag Wiel,

Jeetje...in 8 daag al op de helf!!! knap huur. Heej is 't auk Spaans werm. Waal lekker. Fiets lekker op dien gemaak door en doot veural vuuel drinke aonderwaeg. De flamingodanseressen wachten op't Ramblas op. Hastalaviesta Olé. Kom weer good thoes. Groetjes Emmelie