WIEL ROLT DE COSTA BRAVA BINNEN !!

12 juni 2015 - Narbonne, Frankrijk

Beste mensen, Alweer een weekje geleden, dat we elkaar gesproken hebben. Ben nog steeds "onwheel" en nader morgen de Spaanse grens,om later in de middag een duikje te nemen in de Middelandse Zee. Vandaag was ik in Narbonne onderweg toen een wolkbreuk de stad compleet onder water zette.  Zie de fotoos. Had slechts een buitje gehad tot nu toe, dus dit was heftig. Het traject verschilt nogal met Rome, vlakke stukken kennen ze hier niet. Je blijft maar aan het klimmen en dalen, je wordt er soms " raadmaf" van.   Het gemiddelde blijft zo steken op 100 km a day.
Nog 250 km tot Barcelona, moet kunnen zou je zeggen.
Het wordt weer tijd voor de dagelijkse portie pasta.
Het Spaans woordenboekje ligt op mijn nachtkastje.
Hasta la vista.

Wiel Velofiel

Alvast een leuk strandmuziekje

Superheaven Mircacle Worker

1. Eef Benny en Lewis:
    12 juni 2015
    over een weekje ben je alweer thuis, En heb je het avontuur alweer afgesloten! Wij vinden het heel knap en zijn mega trots op "die ouwe" ! Succes met de laatste 250 km! Xx
  2. Marianne Heijnen:
    12 juni 2015
    Wat ben je al goed opgeschoten. Fijn om weer iets van je te horen. Hopelijk gaan de laatste 250 km. ook goed. Ben ook blij als je weer gewoon thuis bent. Wiel succes met de laatste km.
  3. Piet:
    12 juni 2015
    Hoi Wiel! Leuk wir us wat van dich te huure. De bis al flink opgeschaote zeen ik. Dae um good op de pin de vaerdere kilometers en smaer dien kuute good in. Wies volgende waek. Morge bin ik met mien koer nao Mestreech.
    Succes vaerder! Piet
  4. Hannie en Ben:
    14 juni 2015
    Ha Wiel, hoop dat je ervan geniet! Wens je nog veel plezier en een goede terugreis! Knappe prestatie! Groetjes Ben en Han!
  5. Ritchie:
    15 juni 2015