CIAO A TUTTI ! ROMA , WIEL KOMT EG WEL !

2 juni 2014 - Mengen, Duitsland

Sorry hoor,  ben er zonder vooraankondiging stil tussenuit gepiept afgelopen donderdagochtend 29 mei om 6 uur, wel op de  fiets hoor, hoop zeker nog terug te komen. Als jullie dit lezen ben ik al 5 dagen onderweg. Dacht, vertrek nu maar eerst even, voordat je dadelijk weer in je eigen bed ligt, maar ben nu toch goed onderweg. Trouwens de aangekondigde klim van de Mont Ventoux heb ik al achter me, zoals jullie kunnen zien. Begin Mei bracht de handel me nog even naar Marseille en op de terugweg zag ik hem in de verte liggen, kon de uitdaging niet weerstaan, had mijn racefiets bij me, dus stond ik 7 mei aan de voet van de Kale Berg in Bedoin, 3 uurtjes later stond ik boven. Ook weer een prachtige ervaring, daar te mogen fietsen en bij alle groten dezer aarde te behoren, die hem ook opgereden zijn .Nu op weg naar Rome afstand 1933 km, verwachte aankomst rond de 15e juni , hoop dan een toertje op het Pietersplein te maken, een heerlijke Cappu te drinken en misschien stuk terug te rijden naar Castellina in Chianti in de Toscane om daar nog enkele dagen culinair uit te rusten.

De volgende etappes heb ik achter de rug:

29 mei  Venlo-Remagen                         204 km

30 mei   Remagen-Budenheim (Mainz)  147 km

31 mei   Budenheim-Speyer                    140 km

1 Juni    Speyer-Weil der Stadt               120 km

2 Juni    Weil der Stadt-Mengen/(Donau)  130 km

Morgen gaat het naar Bregenz Bodensee en vervolgens komen de Oostenrijkse Alpen in zicht. Het weer is prima,de fiets rolt goed, denk eind van de week een rustdag in te plannen ergens rond het Gardameer. Binnenkort meer met enkele fotootjes.

Ciao,  Wiel

1. Piet:
    2 juni 2014
    Succes vaerder Wiel! Ik zeen desse good waer haes beej ut fietse.
    We hebbe ut zaoterdaagmorge oëtgebreid euver gehad. Marie-José waas d'r ouk. Hald dich
    Piet
  2. Marianne Heijnen:
    2 juni 2014
    Ha Wiel, wee hebbe dien schema. We volge dich zoë vuel meugelik. Gelökkig heb se good waer en auk gezelschap af en toe hebbe we begrepe. Knap gedoan tot nog toe. Hiel vuel groetjes van ös.
  3. Ritchie:
    2 juni 2014
    Goed bezig, succes verder.
    Keep those wheels rolling!!

Ciao,

Ritchie
  4. Emmelie:
    Daag Wiel,

Prachtig des dich toch weer dae trip geis make. De hebs gelökkig good weer en de zals onderwaeg ongetwiefeld vuuél moeis zeen.
    Rome is geweldig, bin der 2 x gewaes en wil auk zeker nog ens truuk... maar dan neet op de fiets. Vind 't geweldig des dich det duis. Wins dich hiel vuuél succes en geneet der van.
    Groetjes,
    Emmelie
  5. Hans:
    Hoi Wiel,
    Goeie reis, doe je de groeten aan de Pope, en als je er toch bent en een hand over hebt je breng mij dan een pizza funghi mee.
    Groet,
    Hans.
  6. Annemie De Kleermaeker:
    Ha Wiel,

As ze dees reis good volbrings haes ze ein geweldige prestatie geleverd in dit kroenjaor van dich! Laot ze maar eens ein puupke ruuke dao in Rome!!
    Hiel vuul sukses met diene trip!!! Gr. Annemie.
  7. Piet:
    6 juni 2014
    Woa zitse op dit moment Wiel? Ik neem morge de laptop mei nao Sef. Ik weit neet of ut meugelik is nog iets te laote huure. Kiek maar en anders nog ens vueël succes. Groete, Piet