BEGON TOCH WEER TE KRIEBELEN, DAN MAAR VENLO-TEXEL V.V.

7 augustus 2013 - Venlo, Nederland

TexelJa, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik had nog vakantie per slot van rekening .Mijn trekkingbike had ook net een grote beurt gehad, dus kon ik het eigenlijk niet maken om hem in een hoekje te laten staan. Overal geweest maar nog niet op Texel, dat moest het dus worden.   Wilde Kidzbase.Com  en Charlotte ook niet teleurstellen en toch nog 6 dagen aan de exposure werken en waar kan dit beter dan in NL. Dus afgelopen donderdag weer bepakt aan de start verschenen voor een 6 daagse toer. Etappe 1- Velden-Oudewater  160 km.    Etappe 2 Oudewater-Castricum  120 km.   Etappe 3- Castricum-De Koog(Texel) 80 km. Etappe 4- De Koog-Hillegom  130 km.  Etappe 5- Hillegom-Rotterdam 120 km. Slot-etappe Rotterdam-Velden 180  km. Absoluut de moeite waard  en dus een aanradertje is de Noord-Zeeroute langs en door de duinen van Den Helder naar Hoek van Holland. Nederland heeft een geweldig mooi fietsnetwerk.  De hele trip was een openbaring met prachtig zomerweer, leuke verrassende ontmoetingen en gesprekken.

Een speciaal woord van dank gaat uit naar:

José - Minicamping De Bogaard te Oudewater

Fam. Duijn - Boerderijcamping "De Tien Morgen te Castricum

Fam. v.d. Veer (Vrienden op de fiets)   De Koog (Texel)

Nanny van der Salm (Vrienden op de fiets)  Hillegom

Stef       Rotterdam.

Thanks for your support and hospitality.

Eind goed, al goed. Ga me nu voorbereiden voor de halve marathon Amsterdam op 20 october a.s..(dus Charlotte, wat dacht je ervan) en Rome kan de borst nat maken- definitief vertrek is inmiddels gepland voor begin Mei 2014.

Dit boekje wordt nu definitief gesloten, ik wens U allen een mooie nazomer en hopenlijk tot volgend voorjaar.

Yours

Wiel

1. Piet:
    7 augustus 2013
    Hoi Wiel,
    Ik vind dit al een eerste klas prestatie!
    Wies zaoterdaag. Ben bezig met een tablet; als het meezit breng ik hem mee.
    groeten,
    Piet
  2. Charlotte Frankort:
    8 augustus 2013
    Wat een mooi verhaal en wat een prachtige ervaring! Dat moet een schitterende tocht zijn geweest. Diep respect voor je inzet. Dat noem ik nog eens een vet coole opa.
    En dan die foto, daar worden wij van KidzBase blij van. We gaan de foto op onze sociale media en website plaatsen.
    We volgen graag je toekomstige fietstochten, erg leuk om te lezen!
  3. Annemie De Kleermaeker:
    8 augustus 2013
    Een prachtige tocht,Nederland is zeker de moeite waard,dat heb ik zelf ervaren deze zomer,ook op de fiets,maar minder km.dan jij hebt gemaakt,al deert dat niet de pret!
    Eind goed al goed zullen we maar zeggen!!