EERST ALPEN NU APENIJNEN !!

10 juni 2014 - Bagno di Romagna, Italië

Goede middag a tutti.  Vanuit Bagno di Romagno heet ik jullie weer welkom op mijn enige rustdag tijdens deze tour naar Rome. Na 1660 km en een zinderende hitte de afgelopen dagen tot boven 40oC bevind ik mij nu nog op 350 km van de finishvlag. Nog 3 etappes scheiden me van de aankomst .Hier nog een overzicht van de laatste etappes:  Zondag 8 juni   Mantova-Portomaggiore      131 km Povlakte uren alleen op de wereld, zeker met heet weer,dan komen ze hier niet van de bank af.
Maandag 9 juni   Portomaggiore-Bagno di Romagno  157 km superwarme dag. Elk uur cap onder de kraan, natte handdoek om de nek. Morgen staat de etappe naar Assisi op het programma.
Ik schrijf dit verhaal op mijn tabletje, soms valt hier de verbinding weg en kan ik weer opnieuw beginnen, dus sluit ik vlug af, meld me binnenkort weer.
Ciao Wielio.

1. Annemie De Kleermaeker:
    10 juni 2014
    De kruutswaeg bijna volbrach, ein groete toet beer die in Rome op doch wach!!
  2. Piet:
    10 juni 2014
    Bedank Wiel. Ut blief ein hiele prestasie őndanks de hets. Heej is ut good werm, zóndaag en maondaag, euver de 30. Hald paol en drink d'r eine of eine mier dao asse in Rome bis. We huure waal vaerder.
    Groete ouk van Ien
  3. Emmelie:
    11 juni 2014
    Daag Wiel,

De letste luudjes waege meistal ''t zwaors, Kop op. Knappe prestasie!! Vergeet neet wat muntjes in de Trevifontein te goeie.
    Doot de groete aan Franciscus en doot dich auk veural te good aan de heerlijke Italiaanse wien. Ciao
    Groetjes
    Emmelie
  4. Marianne Heijnen:
    13 juni 2014
    Ha Wiel, bedank veur dien sms'je.
    PROFICIAT MET DIEKE KOEIELETTERS!!!!
    Det hebs se maar waer gedoan. Die van Heijnen zien echte doorzetters.
    Bin trots op dich maar now schei ik oet, anders geis se auk noch naeve de schoon laupe.Hi.....Hi......
  5. Piet:
    13 juni 2014
    Prefisiat nog eine kier! Ut is ein hiele prestasie, we zulle ut morgvruug oetgebreid bespraeke beej Sef.