AFTELLEN BEGONNEN !!!

15 juli 2013 - Venlo, Nederland

Goed nieuws ! Tijdens mijn gehele tour van 3 weken  zal ik rijden in shirtjes en ambassadeur zijn van:

Op deze manier hoop ik een kleine bijdrage te leveren aan de naamsbekendheid van dit  geweldig initiatief.

Ter voorbereiding heb ik de afgelopen week nog een eendagsklassieker in Italie gereden.

Echt zware etappe 110 km  - 1 berg in de buitencategorie met de top op 2450 mtr fietste letterlijk met mijn hoofd in de wolken. .max 17% Colle di Fauniera voor kenners  ( volgende keer snowboots meenemen, was echt koud daarboven) en als toetje nog een col van de 1e. cat. Madonna de Colletto  totaal dik 30 km klimwerk.Afdaling was kunst en vliegwerk, het ravijn lag constant op de loer, dus blaren in de handen van het op de remmen knijpen.Geweldige aankomst op de markt in Cuneo. (Piemonte)

Nog enkele dagen en dan start de Big Trip , nog wat kleine dingetjes op een rij zetten en het kan beginnen. Vermoedelijke start a.s. zondag of maandag.

Ik wens jullie een hele mooie week toe, relax and sit back !

Tot Wiels

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eef Benny en Lewis:
    16 juli 2013
    Super trots op jou! You did it! Nu op naar de volgende trip! Wij gaan je zeker dagelijks volgen! Kom op pap dit gaat je ook zeker lukken!! Never give up en als het wat lastiger word dan denk maar aan ons hoe trots dat we op je zijn dat jij dit avontuur alleen aan gaat!! Voor mij ben je de beste en nr. 1!! Go go go!!!! Xx